ВІТАЮ В СВІТІ НОВІТНЬОЇ ЕЛЕКТРОНІКИ!!!


пʼятниця, 20 листопада 2009 р.

windows впускає свій шанс!



Microsoft Windows продовжує домінувати на ринку ПК з часткою ринку в 90%, але коли мова заходить про смартфони, Microsoft б'ють гірше, ніж вусатого лиходія у фільмі Джекі Чана.
Windows Mobile втратила майже третину своєї частки ринку з 2008 року, повідомляє компанія Gartner. У Windows Mobile було 11% світового ринку смартфонів в третьому кварталі 2008 року, а в останньому кварталі частка ринку Windows Mobile впала до 7,9%.
У той же час світова частка ринку Apple виросла з 12,9% до 17,1%, а у RIM - c 16% до 20,8%, відповідно до цифр Gartner. Варто відзначити, що у Microsoft був ранній старт з Window CE, її кишеньковою ОС, в 1996 році. Windows CE служить основою для Windows Mobile, яка поставляється на багатьох смартфонах і сьогодні. Ринок мобільних ОС, насправді, існувала вже кілька років, і Microsoft була на ньому одним з первопроходімцев. Але тільки нещодавно кілька нових корпорацій вийшли на цей ринок зі своїми платформами. Найбільша проблема Microsoft? Якщо одним словом, то - iPhone. Багато спостерігачів погоджуються, що саме Apple належить нагорода за створення буму смартфонів. Запуск App Store в 2008 році дозволив стороннім розробникам продавати свої програми, ще більше збільшуючи можливості iPhone. Це виявилося цілком робочої моделлю, дозволивши 40 млн користувачам iPhone і iPod touch вибирати з більш ніж 100 тисяч додатків в App Store на даний момент. У той же час деякі розробники заробили сотні тисяч доларів за допомогою популярних програм. Навіть якщо більшість розробників і не заробили стільки грошей, історії успіху дозволили зробити App Store дуже привабливим. Цей успіх з Apple iPhone і App Store залучив і інших технологічних гігантів, які тепер пропонують свої мобільні платформи і магазини додатків. Google, Nokia, Research in Motion, Palm - все відкрили магазини, і привертають розробників, щоб ті писали програми. Але якщо Microsoft була першою на цьому ринку, чому ж у софтверного гіганта не виходить повторити той успіх, який у них вийшов з ПК? "Вони могли втратити цей ринок, і вони його втратили", говорить Рейвен Закарі (Raven Zachary), аналітик і власник компанії з розробки додатків для iPhone Small Society. "У них було все, що їм було потрібно для успішного здійснення плану, всі можливості для укладення угод з операторами для відкриття магазину додатків, створення візуальної голосової пошти, сенсорні екрани і т.д. Вони були там з самого початку. " Для Пітера Ходді (Peter Hoddie), керівника Kinoma, яка розробляє мобільний медіа-браузер для Windows Mobile і інших платформ, основна проблема з Windows Mobile полягає не в самій ОС, а, скоріше, в слабкому набір додатків, які входять до її постачання. "Найсумніше для Microsoft те, що в плані операційних систем у них саме вона відмінна (прим. пер. Правда?), І вона у них була задовго до всіх інших", сказав Ходді в телефонному інтерв'ю. "Їх перша проблема була в тому, що додатки в комплекті не викликали особливого захоплення, так що вони встановлювали дуже низьку планку для тих розробників, які приходили на платформу". Ходді порівнює Windows Mobile із iPhone, чиї програми він описує як "красиві", що примушує інших виробників розробляти програми відповідної якості. Він додав, що друга проблема - це сегментація в апаратній екосистемі. Windows Mobile виходить на телефонах декількох різних виробників, включаючи HTC, LG та Samsung. У чому проблема? З точки зору розробника, це вимагає кодування програми для різних телефонів з різними стилями інтерфейсу, кнопками і розмірами екрану (Та ж проблема, до речі, почала переслідувати і розробників Android). (Прим. пер. Підтверджую - ми, займаючись додатками і для Android, з цим теж зіткнулися - пристроїв різних багато, і починаються проблеми сумісності з ними).
Це дає iPhone ще одна перевага: iPhone працює у вигляді закритої системи, яка працює тільки на апаратному забезпеченні Apple, означаючи, що сторонні розробники можуть виробляти програми та ігри, які працюють тільки на iPhone. А значить, не дивлячись на сумнівну і спірну політику затвердження програм для iPhone, розробники можуть запрограмувати один додаток, який працюватиме на 40 млн iPhone і iPod Touch, що вимагає менше часу, ніж розробка декількох версій однієї програми для різних смартфонів з Windows Mobile. У свю чергу, це призводить до великої кількості додатків в App Store, що дозволяє пропонувати апаратне забезпечення Apple більш широкому колу потенційних покупців. Неможливість розпізнати нову аудиторію для смартфонів - це ще одна помилка Microsoft, каже Рубін. Історія мобільного ОС Microsoft почалася з персональних цифрових помічників, які просувалися для корпоративних користувачів. Сьогодні ж смартфони потрапили в мейнстрім як споживче пристрій, а Windows Mobile як і раніше, в основному фокусується на можливостях для корпорацій. Навіть на корпоративному ринку Apple iPhone перемагає. У нещодавньому опитуванні споживачів, яке провела компанія JD Power, Apple потрапила на перше місце в категорії смартфонів у бізнесі. Як? JD Power виявили, що більше половини власників смартфонів у бізнесі відповідали, що вони завантажують іграшки для розваг, а 46% відповіли, що скачували програми для подорожей, такі як карти і погодні програми. Це говорить нам про те, що навіть корпоративні користувачі зацікавлені в змішуванні справи і задоволення на своїх пристроях - і великий вибір додатків в App Store покриває ці потреби. "Я б сказав, що Microsoft слід більше йти зараз у бік споживчого сегменту замість того, щоб намагатися досягти балансу між корпоративними та споживчими можливостями на даний момент", говорить Рубін. Незважаючи на недавнє зниження частки ринку мобільного ОС Microsoft, для Windows Mobile ще не все закінчено. Рубін говорить, що він очікує, що Microsoft ще покаже себе з своєї наступної ОС - Windows Mobile 7 - як вона змогла це зробити з Windows 7 після негативного прийому Windows Vista. Microsoft відмовилася говорити про можливості Windows Mobile 7, але представник компанії сказала, що мобільність - це один з основних напрямків для інвестицій Microsoft, і що мобільний стратегія компанії залишається незмінною. "Мобільна стратегія компанії не змінилася, її метою була і залишається можливість пропозиції програмної платформи для галузі", сказала представник Microsoft в заяві. "Компанія працює тісно з багатьма мобільними операторами і виробниками пристроїв по всьому світу, тому що люди хочуть різних відчуттів на різних телефонах". З чуток, Microsoft планує використовувати можливість роботи з жестами, як у iPhone. Windows Mobile 7 запланована до випуску в 2010 році. "Microsoft вірить в те, що бренд Windows дуже сильний, і що споживачі асоціюють бренд Windows з можливістю робити те, що вони хочуть робити у своїй цифрового життя, принаймні, на ПК", сказав Рубін. "Загалом, з усією цією термінологією" Windows-phone "Microsoft намагається використати те, що, як їй здається, є гарною цінністю бренду Windows".

Немає коментарів:

Дописати коментар